REFERENCE

 Alex Zikmundová

( www.alexandra-z.com)

„S paní Veronikou jsem velmi spokojená a o našem novém penzionu Zlatovláska se tak dozvědělo více lidí.“

               

Eliška Živná – Penzion Zlatovláska (www.penzionzlatovlaska.cz)

„Paní Veronika Tomanová je naprosto spolehlivým partnerem, který s trpělivostí a profesionalitou řeší zadanou zakázku. Ráda přispěje radou a její zájem o výsledek práce vedl k naprosto bezproblémové spolupráci.“

               

Lucie Jandová – spisovatelka – autorka knihy Temné matky a jejich dcery (www.jandova-lucie.cz)

„Několik let jsme se snažili oživit Facebook za pomoci vlastních zdrojů. Nepravidelnost a špatná grafika našich vlastních příspěvků se silně rozcházela s naší představou fungování společnosti na sociálních sítích. Po měsíci spolupráce s Veronikou naše firemní stránka na Facebooku ožila a začíná se konečně blížit našim představám.“

Pavel Hertl (http://www.italyshop.cz)

„Paní Veronika nám začala zpracovávat příspěvky na Facebook. Nemusíme se o nic starat, vše udělá!!! Vtipná grafika, nápady a pokaždé se těšíme s čím dalším přijde. Prostě super spolupráce…“

Daniela (www.ptakoviny.cz)

„Spolehlivá, rychlá, precizní = Perfektní spolupráce.“

Radim Lysák (www.drogerie-harmonie.cz)

„Komunikativnost, nápaditost a rychlost. Co víc dodat. Facebook jste rozhoupala, jak se mě to nepodařilo. A je fakt, že pomoc se vždy hodí, člověk nemůže na eshopu vše zvládnout sám. Děkuji.“

Slávka Polláková (www.wolf-demar.cz)

„Poctivá, rychlá, bezproblémová spolupráce .“

Jakub Kroupa (www.hrackyretro.cz)

„Děkuji paní Veronice za její spolupráci. Spravujeme mi facebookové
stránky, vypracovává krásné příspěvky a provádí reklamní propagaci v
business manageru. Její práce mi přivedla spousty nových zákazníků ale
hlavně daleko větší tržby.

Paní Veronika pracuje naprosto samostatně dle dohodnutých pravidel. Na
mé dorazy či přání odpovídá bleskově, během pár minut.“

Kateřina Košnarová
(
www.baby-miminko.cz)

„Spouštěla jsem svůj první e-shop a i když jsem si myslela, že mám většinu věcí nastavených, byla jsem v omylu. Paní Veronika mě jako začátečníka oslovila s tím, že mi shlédne e-shop a případně poradí. Na první pohled uviděla začátečnické chyby, kterých jsem si nebyla vůbec vědoma, nebo je při té spousty práce kolem e-shopu přehlédla. Poradila mi, jak a co správně nastavit, co jsem neuměla mi paní Veronika nastavila sama, případně mě nasměrovala, na jakého odborníka se mohu obrátit. At už to byla reklama, pomoc s designem a nebo třeba PR články. Paní Veronika byla neustále na mailu, odpovídala mi téměř obratem. Byla i psychickou podporou, když jsem po spuštění e-shopu hned první den zmatkovala při zjištění chyby. Pokud jste na e-shop jako já úplně sami, nemáte žádné zkušenosti a ztrácíte se v základních věcech, jako je třeba nastavení dopravy, odesílání automatických e-mailu a ještě běháte kolem třech malých dětí a nemáte čas studovat nápovědu, je paní Veronika výbornou volbou.“

Lucie Juskuv
(http://www.juskuvdesign.cz)

Od začátku spolupráce paní Tomanovou jistotu skvěle provedené práce.
Velice oceňuji časovou flexibilitu, ochotu pomoct, vrhy ření samostatnost propagaci Zdravíčka. Paní Tomanova mi etří čas peníze. Moc kuji za spolupráci.
ZdeněFrajman (www.zdravickoboskovice.cz)
 
 
 
 
Velice kuji paní Tomanové, za dlouhodobou správu naší FB stránky za
skvělé vypadající příspěvky na našprodukty.
Od zahájení spolupráce došlo stu našich kazníků ohlas na FB
stránky je jen pozitivní.
kujeme věříme další dlouhodobou spolupráci.
Martin Valdman (www.dobreplody.cz)
 
 

Paní Tomanová je velice ochotná, pomocná velmi komunikativní. Pomohla mi prezentací na FB, kde pravidelně umisťuje příspěvky. ky rozšíření povědomí naší firmě, jsme skali nové kazníky.

Za mě mohu jen doporučit!

Ing. Veronika dlíková (www.inve-beauty.cz)

syn Ondřej se internetové reklamě nuje ví ní velmi mnoho.
Je ale časově zaneprázdněprací ve své alchymické laboratořrobně bylinných pojů.
Proto hledal koho, kdo by za mohl tvořit reklamu stejně dobřjako on.
našel Veroniku Tomanovou.
Čas od času se vá na její práci a říká: „lá to dobře. “ 
Mgr. VladimíHalama, (www.bombastus.cz)
 
 
 

S paní Tomanovou dlouhodobě spolupracujeme při propagaci našich výrobků na sociálních sítích. Díky profesionálnímu přístupu se nám podařilo oslovit zákazníky méně známými výrobky i produkty, které se běžně nabízejí ve vyhledávačích zboží, kde je velmi silná konkurence. Naše efektivní komunikace přináší z delšího časového hlediska jasný benefit, který se projevuje na růstu prodeje.

Ing. Pavel Kunovjánek (http://fortel-katalog.cz)
 
 
 

„Kurz mentoringu od Veroniky mě osobně velmi pomohl od kladu pochopit celkovou problematiku okolo provozování eshopu co tato práce obsahuje. ky tomu jsem dnes schopen inu práce si obstarat na ostatní si najíty správné lidi. em doporučuji, zvláště začínajím.“

 David Dufek (www.zdravenka.eu)

„Veronika, mi pomohla zachránit kampaň. FB si reklamou lá co chce, a
normální smrtelníto nemá šanci sledovat. Našstí je tady Veronika.
Spolehlivá, rychlé precizní hlavně příjemná krásná bytost. Je fajn
najít člověka, který svou práci má rozumí ji roveň umí
komunikovat naslouchat. Doporučuji kuji!“

Jana Ohanková (www.janaohankova.cz)

„Paní Veronika Tomanová je naprosto plnohodnotný, spolehlivý partner. Jsem velmi spokojená. Je ní velmi dobrá rychlá komunikace. Konečně jsem mohla delegovat co, co mi bec nešlo paní Veronika se toho velmi dobřzhostila.“

Anna Kabotová (https://vecnemladi.cz)

„S Veronikou jsem měla možnost spolupracovat pouze 2 x, ale velmi si cením rychlosti reakce na mé dotazy a potřeby, vstřícnosti a trpělivosti při odpovídání na mé zvídavé dotazy a také celkové flexibility. Nemám možnost srovnání, ale nemyslím si, že je tento přístup až tak obvyklý nebo samozřejmý.“

 Lenka Adámková (www.lenkabellydance.cz/)

„S Veronikou jsem měla dvouhodinovou konzultaci na téma facebooková reklama a kampaně.
Po konzultaci mám už mnohem lepší přehled v Business manageru a vím, jak efektivně nastavit a zacílit reklamu.
Verča mi poradila i s novým FB pixelem a má přehled o všech novinkách, které se týkají Facebooku.
Pokud budu někdy řešit další problémy, nebo budu potřebovat konzultaci, obrátím se znovu na ni :-)“

Petra Vlková

„O FB reklamě jsem dlouho přemýšlela, jestli se mi vůbec vyplatí, jestli se aspoň zaplatí, jestli to má vůbec smysl a není lepší spíš víc propagovat bez reklamy apod… Nakonec jsem se odhodlala, oslovila Veroniku a jsem nadšená! Do reklamy jsme daly jeden můj magnet na kontakty a jeden placený on-line program. Reklama běží necelý týden a půl a už mám 300 nových kontaktů v databázi, 100 nových relevantních žen ve skupině (do děkovačky k magnetu jsem dala odkaz na svou FB skupinu) a několik prodejů programu, a to tak, že se reklama rozhodně zaplatí a vlastně mám taky v plánu udělat rekord ve prodejích přes FB reklamu 😁 Jsem moc ráda, že jsem oslovila Veroniku, protože nastavila vše za mě, k tomu pomohla s nastavením na webu i Lucka Radošinská (Ošéfuj.cz) a já jen koukám na výsledky a raduji se z nových kontaktů, žen ve skupině a objednávek. Určitě doporučuji 🌹

Eva Vojtěchovská (Kraniosa.cz)

„Moc kuji Veronice za skvělou spolupráci pomoc reklamou správou FB stránek.

Plácala jsem se tom nevěla co jak.
ky ní hem ce spoustu objednávek, žskoro nestím.
Precizně odvedená práce, ochota, skvělá komunikace, fungující tipy rady, zpětná vazba atd.
Doporučuji , je to profíkažcoulem! 
ky moc, jsem vděčná, žm! “

Vlaďka Zemánková (www.kyticezbonbonu.cz,

www.dortyzplenek.cz)

„Paní Veronika je pro nejlepší volbou pro reklamu na Facebooku. Profesionalita, flexibilita, paditost, samostatnost, rychlost  to je spolupráce Veronikou. kuji za skvělou spolupráci.“

Milena Mrázová (www.idealparfem.cz)

„S Veronikou jakou dobu spolupracujeme a kolikrát zachránila s FB reklamou, je vidět, že tomu opravdu rozumí a dala mi i tipy jak zacílit na správné publikum, a jak e správně nastavit, aby reklama běžela jak má. Pod jejím vedením moje poslední reklama byla opravdu úspěša mohu Veroniku jen doporučit! Moc kuji “

Ing. Michaela Žáčková (www.mikavirtualsolutions.com)

PŘÍPADOVÉ STUDIE

Vlastní studie – prodej pracovních oděvů a obuvi

Za jeden měsíc čistý zisk 133 tisíc Kč díky Facebook reklamě (1. – 30. dubna 2020). 

Konkrétně při prodeji pracovního zboží bylo za jeden kalendářní měsíc investováno do reklamy 24 tisíc Kč, přišlo 354 objednávek v hodnotě cca 523 tisíc Kč, při průměrné marži 30 % je čistý zisk 133 tisíc Kč! Náklad na jednu objednávku – 68 Kč! 

Navíc pokud bude zákazník spokojen, je vysoká šance opakovaných nákupů.

Vlastní studie – prodej dětské obuvi a módních doplňků

Za jeden měsíc čistý zisk 45 tisíc Kč díky Facebook reklamě (1. – 30. dubna 2020). 

Konkrétně při prodeji dětské obuvi a módních doplňků bylo za jeden kalendářní měsíc investováno do reklamy 3700 Kč, přišlo 216 objednávek v hodnotě cca 182 tisíc Kč, při průměrné marži 25 % je čistý zisk 45 tisíc Kč! Náklad na jednu objednávku – 17 Kč! 

Navíc pokud bude zákazník spokojen, je vysoká šance opakovaných nákupů.

Vlastní studie – prodej bytového textilu

Za jeden měsíc čistý zisk 85 tisíc Kč díky Facebook reklamě (1. – 31. ledna 2021). 

Konkrétně při prodeji bytového textilu bylo za jeden kalendářní měsíc investováno do reklamy 129 tisíc Kč, přišlo 798 objednávek v hodnotě cca 714 tisíc Kč, při průměrné marži 30 % je čistý zisk 85 tisíc Kč! Náklad na jednu objednávku – 161 Kč! 

Navíc pokud bude zákazník spokojen, je vysoká šance opakovaných nákupů.

Vlastní studie – prodej obuvi

Za jeden měsíc čistý zisk 117 tisíc Kč díky Facebook reklamě (1. – 31. prosince 2020). 

Konkrétně při prodeji látek bylo za jeden kalendářní měsíc investováno do reklamy 21 tisíc Kč, přišlo 303 objednávek v hodnotě cca 317 tisíc Kč, při průměrné marži 35 až 40 % je čistý zisk 117 tisíc Kč! Náklad na jednu objednávku – 72 Kč! 

Navíc pokud bude zákazník spokojen, je vysoká šance opakovaných nákupů.

Vlastní studie – prodej pracovních oděvů a obuvi

Za jeden měsíc čistý zisk 133 tisíc Kč díky Facebook reklamě (1. – 30. dubna 2020). 

Konkrétně při prodeji pracovního zboží bylo za jeden kalendářní měsíc investováno do reklamy 24 tisíc Kč, přišlo 354 objednávek v hodnotě cca 523 tisíc Kč, při průměrné marži 30 % je čistý zisk 133 tisíc Kč! Náklad na jednu objednávku – 68 Kč! 

Navíc pokud bude zákazník spokojen, je vysoká šance opakovaných nákupů.

Vlastní studie – prodej dětské obuvi a módních doplňků

Za jeden měsíc čistý zisk 45 tisíc Kč díky Facebook reklamě (1. – 30. dubna 2020). 

Konkrétně při prodeji dětské obuvi a módních doplňků bylo za jeden kalendářní měsíc investováno do reklamy 3700 Kč, přišlo 216 objednávek v hodnotě cca 182 tisíc Kč, při průměrné marži 25 % je čistý zisk 45 tisíc Kč! Náklad na jednu objednávku – 17 Kč! 

Navíc pokud bude zákazník spokojen, je vysoká šance opakovaných nákupů.

Vlastní studie – prodej látek (metráže)

Za jeden měsíc čistý zisk 27 tisíc Kč díky Facebook reklamě (1. – 31. října 2019).
 
Konkrétně při prodeji látek bylo za jeden kalendářní měsíc investováno do reklamy 1600 Kč, přišlo 126 objednávek v hodnotě cca 106 tisíc Kč, při průměrné marži 25-30 % je čistý zisk 27 tisíc Kč! Náklad na jednu objednávku pouhých 13 Kč!
 
Navíc pokud bude zákazník spokojen, je vysoká šance opakovaných nákupů.