REFERENCE
Alex Zikmundová
„S paní Veronikou jsem velmi spokojená a o našem novém penzionu Zlatovláska se tak dozvědělo více lidí.“
Eliška Živná – Penzion Zlatovláska (www.penzionzlatovlaska.cz)
„Paní Veronika Tomanová je naprosto spolehlivým partnerem, který s trpělivostí a profesionalitou řeší zadanou zakázku. Ráda přispěje radou a její zájem o výsledek práce vedl k naprosto bezproblémové spolupráci.“
Lucie Jandová – spisovatelka – autorka knihy Temné matky a jejich dcery (www.jandova-lucie.cz)
„Několik let jsme se snažili oživit Facebook za pomoci vlastních zdrojů. Nepravidelnost a špatná grafika našich vlastních příspěvků se silně rozcházela s naší představou fungování společnosti na sociálních sítích. Po měsíci spolupráce s Veronikou naše firemní stránka na Facebooku ožila a začíná se konečně blížit našim představám.“
Pavel Hertl (http://www.italyshop.cz)
„Paní Veronika nám začala zpracovávat příspěvky na Facebook. Nemusíme se o nic starat, vše udělá!!! Vtipná grafika, nápady a pokaždé se těšíme s čím dalším přijde. Prostě super spolupráce…“
Daniela (www.ptakoviny.cz)
„Spolehlivá, rychlá, precizní = Perfektní spolupráce.“
Radim Lysák (www.drogerie-harmonie.cz)
„Komunikativnost, nápaditost a rychlost. Co víc dodat. Facebook jste rozhoupala, jak se mě to nepodařilo. A je fakt, že pomoc se vždy hodí, člověk nemůže na eshopu vše zvládnout sám. Děkuji.“
Slávka Polláková (www.wolf-demar.cz)
„Poctivá, rychlá, bezproblémová spolupráce .“
Jakub Kroupa (www.hrackyretro.cz)
„Děkuji paní Veronice za její spolupráci. Spravujeme mi facebookové
stránky, vypracovává krásné příspěvky a provádí reklamní propagaci v
business manageru. Její práce mi přivedla spousty nových zákazníků ale
hlavně daleko větší tržby.Paní Veronika pracuje naprosto samostatně dle dohodnutých pravidel. Na
mé dorazy či přání odpovídá bleskově, během pár minut.“
Kateřina Košnarová
(www.baby-miminko.cz)
„Spouštěla jsem svůj první e-shop a i když jsem si myslela, že mám většinu věcí nastavených, byla jsem v omylu. Paní Veronika mě jako začátečníka oslovila s tím, že mi shlédne e-shop a případně poradí. Na první pohled uviděla začátečnické chyby, kterých jsem si nebyla vůbec vědoma, nebo je při té spousty práce kolem e-shopu přehlédla. Poradila mi, jak a co správně nastavit, co jsem neuměla mi paní Veronika nastavila sama, případně mě nasměrovala, na jakého odborníka se mohu obrátit. At už to byla reklama, pomoc s designem a nebo třeba PR články. Paní Veronika byla neustále na mailu, odpovídala mi téměř obratem. Byla i psychickou podporou, když jsem po spuštění e-shopu hned první den zmatkovala při zjištění chyby. Pokud jste na e-shop jako já úplně sami, nemáte žádné zkušenosti a ztrácíte se v základních věcech, jako je třeba nastavení dopravy, odesílání automatických e-mailu a ještě běháte kolem třech malých dětí a nemáte čas studovat nápovědu, je paní Veronika výbornou volbou.“
Lucie Juskuv
(http://www.juskuvdesign.cz)
Odzačá tku spoluprá ce s paní Tomanovou má m jistotu skvě le provedené prá ce. Velice oceň uji č asovou flexibilitu, ochotu pomoct, ná vrhy ř eš ení a samostatnost v propagaci Zdravíč ka. Paní Tomanova mi uš etří č as a pení ze. Moc dě kuji za spoluprá ci.
Velicedě kuji paní Tomanové, za dlouhodobou sprá vu naší FB strá nky a za skvě lé vypadají cí pří spě vky na naš e produkty. Od zahá jení spoluprá ce doš lo k ná rů stu naš ich zá kazní ků a ohlas na FB strá nky je jen pozitivní. Dě kujeme a věří me v další dlouhodobou spoluprá ci.
Paní
Tomanová je velice ochotná, ná pomocná a velmi komunikativní. Pomohla mi s prezentací na FB, kde pravidelně umisť uje pří spě vky. Dí ky rozšíř ení pově domí o naší firmě, jsme zí skali nové zá kazní ky.
Za mě mohu jen doporuč it!
Můj syn Ondř ej se internetové reklamě vě nuje a ví o ní velmi mnoho. Je ale č asově zaneprá zdně n prací ve své alchymické laboratoř i a vý robně bylinný ch ná pojů. Proto hledal ně koho, kdo by za ně j mohl tvoř it reklamu stejně dobř e jako on. A naš el Veroniku Tomanovou. Čas od č asu se dí vá na její prá ci a ří ká: „ Dě lá to dobř e. “
S paní Tomanovou dlouhodobě spolupracujeme při propagaci našich výrobků na sociálních sítích. Díky profesionálnímu přístupu se nám podařilo oslovit zákazníky méně známými výrobky i produkty, které se běžně nabízejí ve vyhledávačích zboží, kde je velmi silná konkurence. Naše efektivní komunikace přináší z delšího časového hlediska jasný benefit, který se projevuje na růstu prodeje.
„Kurz
mentoringu od Veroniky mě osobně velmi pomohl od zá kladu pochopit celkovou problematiku okolo provozová ní eshopu a co vš e tato prá ce obsahuje. Dí ky tomu jsem dnes schopen vě tš inu prá ce si obstarat sá m a na ostatní si nají t ty sprá vné lidi. Vš em doporuč uji, zvláš tě tě m začí nají cí m.“
David Dufek (www.zdravenka.eu)
„Veronika,
mi pomohla zachrá nit kampaň. FB si s reklamou dě lá co chce, a normá lní smrtelní k to nemá š anci sledovat. Naš tě stí je tady Veronika. Spolehlivá, rychlé a precizní a hlavně pří jemná a krá sná bytost. Je fajn nají t č lově ka, který svou prá ci má rá d a rozumí ji a zá roveň umí komunikovat a naslouchat. Doporuč uji a dě kuji!“
Jana Ohanková (www.janaohankova.cz)
„Paní
Veronika Tomanová je naprosto plnohodnotný, spolehlivý partner. Jsem velmi spokojená. Je s ní velmi dobrá a rychlá komunikace. Koneč ně jsem mohla delegovat ně co, co mi vů bec neš lo a paní Veronika se toho velmi dobř e zhostila.“
Anna Kabotová (https://vecnemladi.cz)
„S Veronikou jsem měla možnost spolupracovat pouze 2 x, ale velmi si cením rychlosti reakce na mé dotazy a potřeby, vstřícnosti a trpělivosti při odpovídání na mé zvídavé dotazy a také celkové flexibility. Nemám možnost srovnání, ale nemyslím si, že je tento přístup až tak obvyklý nebo samozřejmý.“
Lenka Adámková (www.lenkabellydance.cz/)
„S Veronikou jsem měla dvouhodinovou konzultaci na téma facebooková reklama a kampaně.
Po konzultaci mám už mnohem lepší přehled v Business manageru a vím, jak efektivně nastavit a zacílit reklamu.
Verča mi poradila i s novým FB pixelem a má přehled o všech novinkách, které se týkají Facebooku.
Pokud budu někdy řešit další problémy, nebo budu potřebovat konzultaci, obrátím se znovu na ni :-)“
Petra Vlková
„O FB reklamě jsem dlouho přemýšlela, jestli se mi vůbec vyplatí, jestli se aspoň zaplatí, jestli to má vůbec smysl a není lepší spíš víc propagovat bez reklamy apod… Nakonec jsem se odhodlala, oslovila Veroniku a jsem nadšená! Do reklamy jsme daly jeden můj magnet na kontakty a jeden placený on-line program. Reklama běží necelý týden a půl a už mám 300 nových kontaktů v databázi, 100 nových relevantních žen ve skupině (do děkovačky k magnetu jsem dala odkaz na svou FB skupinu) a několik prodejů programu, a to tak, že se reklama rozhodně zaplatí a vlastně mám taky v plánu udělat rekord ve prodejích přes FB reklamu Jsem moc ráda, že jsem oslovila Veroniku, protože nastavila vše za mě, k tomu pomohla s nastavením na webu i Lucka Radošinská (Ošéfuj.cz) a já jen koukám na výsledky a raduji se z nových kontaktů, žen ve skupině a objednávek. Určitě doporučuji “
Eva Vojtěchovská (Kraniosa.cz)
„Moc
dě kuji Veronice za skvě lou spoluprá ci a pomoc s reklamou a sprá vou FB strá nek. Plá cala jsem se v tom a nevě dě la co a jak. Dí ky ní má m bě hem mě sí ce spoustu objedná vek, ž e skoro nestí há m. Precizně odvedená prá ce, ochota, skvě lá komunikace, fungují cí tipy a rady, zpě tná vazba atd. Doporuč uji , je to profí k kaž dý m coulem! Dí ky moc, jsem vděč ná, ž e Vá s má m! “
Vlaďka Zemánková (www.kyticezbonbonu.cz,
„Paní
Veronika je pro ná s nejlepší volbou pro reklamu na Facebooku. Profesionalita, flexibilita, ná paditost, samostatnost, rychlost to je spoluprá ce s Veronikou. Dě kuji za skvě lou spoluprá ci.“
Milena Mrázová (www.idealparfem.cz)
„S
Veronikou už ně jakou dobu spolupracujeme a ně kolikrá t mě zachrá nila s FB reklamou, je vidě t, ž e tomu opravdu rozumí a dala mi i tipy jak zací lit na sprá vné publikum, a jak vš e sprá vně nastavit, aby reklama běž ela jak má. Pod její m vedení m moje poslední reklama byla opravdu ú spěš ná a já mohu Veroniku jen doporuč it! Moc dě kuji “
Ing. Michaela Žáčková (www.mikavirtualsolutions.com)
PŘÍPADOVÉ STUDIE
Vlastní studie – prodej pracovních oděvů a obuvi
Za jeden měsíc čistý zisk 133 tisíc Kč díky Facebook reklamě (1. – 30. dubna 2020).
Konkrétně při prodeji pracovního zboží bylo za jeden kalendářní měsíc investováno do reklamy 24 tisíc Kč, přišlo 354 objednávek v hodnotě cca 523 tisíc Kč, při průměrné marži 30 % je čistý zisk 133 tisíc Kč! Náklad na jednu objednávku – 68 Kč!
Navíc pokud bude zákazník spokojen, je vysoká šance opakovaných nákupů.
Vlastní studie – prodej dětské obuvi a módních doplňků
Za jeden měsíc čistý zisk 45 tisíc Kč díky Facebook reklamě (1. – 30. dubna 2020).
Konkrétně při prodeji dětské obuvi a módních doplňků bylo za jeden kalendářní měsíc investováno do reklamy 3700 Kč, přišlo 216 objednávek v hodnotě cca 182 tisíc Kč, při průměrné marži 25 % je čistý zisk 45 tisíc Kč! Náklad na jednu objednávku – 17 Kč!
Navíc pokud bude zákazník spokojen, je vysoká šance opakovaných nákupů.
Vlastní studie – prodej bytového textilu
Za jeden měsíc čistý zisk 85 tisíc Kč díky Facebook reklamě (1. – 31. ledna 2021).
Konkrétně při prodeji bytového textilu bylo za jeden kalendářní měsíc investováno do reklamy 129 tisíc Kč, přišlo 798 objednávek v hodnotě cca 714 tisíc Kč, při průměrné marži 30 % je čistý zisk 85 tisíc Kč! Náklad na jednu objednávku – 161 Kč!
Navíc pokud bude zákazník spokojen, je vysoká šance opakovaných nákupů.
Vlastní studie – prodej obuvi
Za jeden měsíc čistý zisk 117 tisíc Kč díky Facebook reklamě (1. – 31. prosince 2020).
Konkrétně při prodeji látek bylo za jeden kalendářní měsíc investováno do reklamy 21 tisíc Kč, přišlo 303 objednávek v hodnotě cca 317 tisíc Kč, při průměrné marži 35 až 40 % je čistý zisk 117 tisíc Kč! Náklad na jednu objednávku – 72 Kč!
Navíc pokud bude zákazník spokojen, je vysoká šance opakovaných nákupů.
Vlastní studie – prodej pracovních oděvů a obuvi
Za jeden měsíc čistý zisk 133 tisíc Kč díky Facebook reklamě (1. – 30. dubna 2020).
Konkrétně při prodeji pracovního zboží bylo za jeden kalendářní měsíc investováno do reklamy 24 tisíc Kč, přišlo 354 objednávek v hodnotě cca 523 tisíc Kč, při průměrné marži 30 % je čistý zisk 133 tisíc Kč! Náklad na jednu objednávku – 68 Kč!
Navíc pokud bude zákazník spokojen, je vysoká šance opakovaných nákupů.
Vlastní studie – prodej dětské obuvi a módních doplňků
Za jeden měsíc čistý zisk 45 tisíc Kč díky Facebook reklamě (1. – 30. dubna 2020).
Konkrétně při prodeji dětské obuvi a módních doplňků bylo za jeden kalendářní měsíc investováno do reklamy 3700 Kč, přišlo 216 objednávek v hodnotě cca 182 tisíc Kč, při průměrné marži 25 % je čistý zisk 45 tisíc Kč! Náklad na jednu objednávku – 17 Kč!
Navíc pokud bude zákazník spokojen, je vysoká šance opakovaných nákupů.