„S paní Veronikou jsem velmi spokojená a o našem novém penzionu Zlatovláska se tak dozvědělo více lidí.“
Eliška Živná – Penzion Zlatovláska (www.penzionzlatovlaska.cz)
„Paní Veronika Tomanová je naprosto spolehlivým partnerem, který s trpělivostí a profesionalitou řeší zadanou zakázku. Ráda přispěje radou a její zájem o výsledek práce vedl k naprosto bezproblémové spolupráci.“
Lucie Jandová – spisovatelka – autorka knihy Temné matky a jejich dcery (www.jandova-lucie.cz)
„Několik let jsme se snažili oživit Facebook za pomoci vlastních zdrojů. Nepravidelnost a špatná grafika našich vlastních příspěvků se silně rozcházela s naší představou fungování společnosti na sociálních sítích. Po měsíci spolupráce s Veronikou naše firemní stránka na Facebooku ožila a začíná se konečně blížit našim představám.“
Pavel Hertl (www.italyshop.cz)
„Paní Veronika nám začala zpracovávat příspěvky na Facebook. Nemusíme se o nic starat, vše udělá!!! Vtipná grafika, nápady a pokaždé se těšíme s čím dalším přijde. Prostě super spolupráce…“
Daniela (www.ptakoviny.cz)
„Komunikativnost, nápaditost a rychlost. Co víc dodat. Facebook jste rozhoupala, jak se mě to nepodařilo. A je fakt, že pomoc se vždy hodí, člověk nemůže na eshopu vše zvládnout sám. Děkuji.“
Slávka Polláková (www.wolf-demar.cz)
„Spolehlivá, rychlá, precizní = Perfektní spolupráce.“
Radim Lysák (www.drogerie-harmonie.cz)
„Děkuji paní Veronice za její spolupráci. Spravujeme mi facebookové
stránky, vypracovává krásné příspěvky a provádí reklamní propagaci v
business manageru. Její práce mi přivedla spousty nových zákazníků ale
hlavně daleko větší tržby.Paní Veronika pracuje naprosto samostatně dle dohodnutých pravidel. Na
mé dorazy či přání odpovídá bleskově, během pár minut.“
Kateřina Košnarová (www.baby-miminko.cz)
„Poctivá, rychlá, bezproblémová spolupráce .“
Jakub Kroupa (www.hrackyretro.cz)
„Spouštěla jsem svůj první e-shop a i když jsem si myslela, že mám většinu věcí nastavených, byla jsem v omylu. Paní Veronika mě jako začátečníka oslovila s tím, že mi shlédne e-shop a případně poradí. Na první pohled uviděla začátečnické chyby, kterých jsem si nebyla vůbec vědoma, nebo je při té spousty práce kolem e-shopu přehlédla. Poradila mi, jak a co správně nastavit, co jsem neuměla mi paní Veronika nastavila sama, případně mě nasměrovala, na jakého odborníka se mohu obrátit. At už to byla reklama, pomoc s designem a nebo třeba PR články. Paní Veronika byla neustále na mailu, odpovídala mi téměř obratem. Byla i psychickou podporou, když jsem po spuštění e-shopu hned první den zmatkovala při zjištění chyby. Pokud jste na e-shop jako já úplně sami, nemáte žádné zkušenosti a ztrácíte se v základních věcech, jako je třeba nastavení dopravy, odesílání automatických e-mailu a ještě běháte kolem třech malých dětí a nemáte čas studovat nápovědu, je paní Veronika výbornou volbou.“
Lucie Juskuv (www.juskuvdesign.cz)
Odzačá tku spoluprá ce s paní Tomanovou má m jistotu skvě le provedené prá ce. Velice oceň uji č asovou flexibilitu, ochotu pomoct, ná vrhy ř eš ení a samostatnost v propagaci Zdravíč ka. Paní Tomanova mi uš etří č as a pení ze. Moc dě kuji za spoluprá ci.
Mů j syn Ondř ej se internetové reklamě vě nuje a ví o ní velmi mnoho. Je ale č asově zaneprá zdně n prací ve své alchymické laboratoř i a vý robně bylinný ch ná pojů. Proto hledal ně koho, kdo by za ně j mohl tvoř it reklamu stejně dobř e jako on. A naš el Veroniku Tomanovou. Čas od č asu se dí vá na její prá ci a ří ká: „ Dě lá to dobř e. “
Velice dě kuji paní Tomanové, za dlouhodobou sprá vu naší FB strá nky a za
skvě lé vypadají cí pří spě vky na naš e produkty.
Od zahá jení spoluprá ce doš lo k ná rů stu naš ich zá kazní ků a ohlas na FB
strá nky je jen pozitivní.
Dě kujeme a věří me v další dlouhodobou spoluprá ci.
Paní Tomanová je velice ochotná, ná pomocná a velmi komunikativní. Pomohla mi s prezentací na FB, kde pravidelně umisť uje pří spě vky. Dí ky rozšíř ení pově domí o naší firmě, jsme zí skali nové zá kazní ky.
Za mě mohu jen doporuč it!
S paní Tomanovou dlouhodobě spolupracujeme při propagaci našich výrobků na sociálních sítích. Díky profesionálnímu přístupu se nám podařilo oslovit zákazníky méně známými výrobky i produkty, které se běžně nabízejí ve vyhledávačích zboží, kde je velmi silná konkurence. Naše efektivní komunikace přináší z delšího časového hlediska jasný benefit, který se projevuje na růstu prodeje.