Reference

„S paní Veronikou jsem velmi spokojená a o našem novém penzionu Zlatovláska se tak dozvědělo více lidí.“

Eliška Živná – Penzion Zlatovláska (www.penzionzlatovlaska.cz)

„Paní Veronika Tomanová je naprosto spolehlivým partnerem, který s trpělivostí a profesionalitou řeší zadanou zakázku. Ráda přispěje radou a její zájem o výsledek práce vedl k naprosto bezproblémové spolupráci.“

Lucie Jandová – spisovatelka – autorka knihy Temné matky a jejich dcery (www.jandova-lucie.cz)

„Několik let jsme se snažili oživit Facebook za pomoci vlastních zdrojů. Nepravidelnost a špatná grafika našich vlastních příspěvků se silně rozcházela s naší představou fungování společnosti na sociálních sítích. Po měsíci spolupráce s Veronikou naše firemní stránka na Facebooku ožila a začíná se konečně blížit našim představám.“

Pavel Hertl (www.italyshop.cz)

„Paní Veronika nám začala zpracovávat příspěvky na Facebook. Nemusíme se o nic starat, vše udělá!!! Vtipná grafika, nápady a pokaždé se těšíme s čím dalším přijde. Prostě super spolupráce…“

Daniela (www.ptakoviny.cz)

„Komunikativnost, nápaditost a rychlost. Co víc dodat. Facebook jste rozhoupala, jak se mě to nepodařilo. A je fakt, že pomoc se vždy hodí, člověk nemůže na eshopu vše zvládnout sám. Děkuji.“

Slávka Polláková (www.wolf-demar.cz)

„Spolehlivá, rychlá, precizní = Perfektní spolupráce.“

Radim Lysák (www.drogerie-harmonie.cz)

„Děkuji paní Veronice za její spolupráci. Spravujeme mi facebookové
stránky, vypracovává krásné příspěvky a provádí reklamní propagaci v
business manageru. Její práce mi přivedla spousty nových zákazníků ale
hlavně daleko větší tržby.

Paní Veronika pracuje naprosto samostatně dle dohodnutých pravidel. Na
mé dorazy či přání odpovídá bleskově, během pár minut.“

Kateřina Košnarová (www.baby-miminko.cz)

„Poctivá, rychlá, bezproblémová spolupráce .“

Jakub Kroupa (www.hrackyretro.cz)

„Spouštěla jsem svůj první e-shop a i když jsem si myslela, že mám většinu věcí nastavených, byla jsem v omylu. Paní Veronika mě jako začátečníka oslovila s tím, že mi shlédne e-shop a případně poradí. Na první pohled uviděla začátečnické chyby, kterých jsem si nebyla vůbec vědoma, nebo je při té spousty práce kolem e-shopu přehlédla. Poradila mi, jak a co správně nastavit, co jsem neuměla mi paní Veronika nastavila sama, případně mě nasměrovala, na jakého odborníka se mohu obrátit. At už to byla reklama, pomoc s designem a nebo třeba PR články. Paní Veronika byla neustále na mailu, odpovídala mi téměř obratem. Byla i psychickou podporou, když jsem po spuštění e-shopu hned první den zmatkovala při zjištění chyby. Pokud jste na e-shop jako já úplně sami, nemáte žádné zkušenosti a ztrácíte se v základních věcech, jako je třeba nastavení dopravy, odesílání automatických e-mailu a ještě běháte kolem třech malých dětí a nemáte čas studovat nápovědu, je paní Veronika výbornou volbou.“

Lucie Juskuv (www.juskuvdesign.cz)

Od začátku spolupráce paní Tomanovou jistotu skvěle provedené práce.
Velice oceňuji časovou flexibilitu, ochotu pomoct, vrhy ření samostatnost propagaci Zdravíčka. Paní Tomanova mi etří čas peníze. Moc kuji za spolupráci.
ZdeněFrajman (www.zdravickoboskovice.cz)
syn Ondřej se internetové reklamě nuje ví ní velmi mnoho.
Je ale časově zaneprázdněprací ve své alchymické laboratořrobně bylinných pojů.
Proto hledal koho, kdo by za mohl tvořit reklamu stejně dobřjako on.
našel Veroniku Tomanovou.
Čas od času se vá na její práci a říká: „lá to dobře. “ 
Mgr. VladimíHalama, (www.bombastus.cz)
Velice kuji paní Tomanové, za dlouhodobou správu naší FB stránky za
skvělé vypadající příspěvky na našprodukty.
Od zahájení spolupráce došlo stu našich kazníků ohlas na FB
stránky je jen pozitivní.
kujeme věříme další dlouhodobou spolupráci.
Martin Valdman (www.dobreplody.cz)

Paní Tomanová je velice ochotná, pomocná velmi komunikativní. Pomohla mi prezentací na FB, kde pravidelně umisťuje příspěvky. ky rozšíření povědomí naší firmě, jsme skali nové kazníky.

Za mě mohu jen doporučit!

Ing. Veronika dlíková (www.inve-beauty.cz)

S paní Tomanovou dlouhodobě spolupracujeme při propagaci našich výrobků na sociálních sítích. Díky profesionálnímu přístupu se nám podařilo oslovit zákazníky méně známými výrobky i produkty, které se běžně nabízejí ve vyhledávačích zboží, kde je velmi silná konkurence. Naše efektivní komunikace přináší z delšího časového hlediska jasný benefit, který se projevuje na růstu prodeje.

Ing. Pavel Kunovjánek (http://fortel-katalog.cz)